-KinJutsu (zakazane techniki)-
Ninpou, Shisha Kugutsu Do tej techniki wymagane są trzy osoby, przy pomocy rytuału, ich ciała łączą się, tworząc jednego, odrażającego osobnika. Ma on umiejętności trzech poświęconych, może używać wszystkich ich technik i zdolności. Jego cechy są sumą cech złączonych osób. Nie można cofnać skutków tej techniki, czytaj rozłączyć ciał. Typ: NinJutsu Koszt chakry: 350 Obrażenia: nie dotyczy Celność: nie dotyczy Czas wykonania: 6 Wymagane: NinJutsu: 43
Shiki Fuujin To technika poświęcenia - by ją wykonać, osoba musi zaprzedać swoją duszę Bogowi Śmierci, co jest równoznaczne ze śmiercią. Po złożeniu odpowiednich sekwencji pieczęci, za plecami wykonującego pojawia się Bóg Śmierci. Staje się on widoczny dla przeciwników dopiero wtedy, gdy ich dusza zacznie być wyciągana. Wyciągniętą duszę trzeba gdzieś zapieczętować - może to być własne ciało, lub inne. Można także stworzyć replikacje podziału cienia i wyciągnąć więcej dusz, bez znaczenia. Dusze wykonującego i jego ofiar nigdy nie zaznają spokoju, nieustannie walcząc ze sobą w żołądku Boga Śmierci. Typ: NinJutsu Koszt chakry: 150/jeden przeciwnik Obrażenia: śmierć, lub 90% HP + status: Urok Celność: nie dotyczy Czas wykonania: 3 Wymagane: NinJutsu: 50
Utakata Użytkownik koncentruje całą swoją chakrę, za pomocą tej techniki uwalnia się jej tak dużo, że w efekcie powstają z niej skrzydła motyla, na których może latać. Następnie uwalnia całą chakrę na zewnątrz w postaci pocisku "fali uderzeniowej" i umiera. Potężna technika stosowana przez najlepszych shinobi tylko w ostateczności. Typ: NinJutsu Koszt chakry: 150/jeden przeciwnik Obrażenia: chakra 100 Celność: 85% Czas wykonania: 3 Wymagane: NinJutsu: 46
-EiseiJutsu (medyczne techniki)-
(tylko medyczni shinobi mogą nauczyć się technik medycznych)
Gedokuyaku Ninja medyczny znający tą technikę, potrafi przygotować antidotum na różne trucizny. By móc to zrobić, musi mieć do dyspozycji daną truciznę oraz inne specjalne składniki, jak np. zioła. Antidotum to przeważnie płyn lub zastrzyk. Ilość powstałego antidotum oraz jego skuteczność (niektóre tylko niwelują truciznę w naszym ciele, inne oprócz tego mogą nawet zapewniać całkowitą odporność na daną substancję) zależy od umiejętności medyka oraz od rodzaju trucizny. MG ustala składniki potrzebne do jej wykonania i preferencje wymagane od medyka. Typ: NinJutsu Koszt chakry: 10 Obrażenia: nie dotyczy Celność: nie dotyczy Czas wykonania: 6 Wymagane: NinJutsu:
Chiyute no Jutsu Najłatwiejsza technika z serii technik uzdrawiających. Można nią wyleczyć lekkie, powierzchowne rany, takie jak zadrapania, skaleczenia lub płytkie rany cięte. Typ: NinJutsu Koszt chakry: 15 Obrażenia: leczenie: 50 HP Celność: nie dotyczy Czas wykonania: 2 Wymagane: NinJutsu: 9, Kontrola chakry:, 6
Shikon no Jutsu Technika polega na udawaniu martwego, ma wiele przydatnych zastosowań. Użytkownik potrafi zatrzymać swój puls i oddech na parę minut. Typ: NinJutsu Koszt chakry: 25 Obrażenia: nie dotyczy Celność: nie dotyczy Czas wykonania: 1 Wymagane: NinJutsu: 12, Kontrola chakry: 8
Naosute no Jutsu Tą techniką można uleczyć poważniejsze obrażenia, takie jak głębsze rany, małe złamania lub krwotok zewnętrzny. Typ: NinJutsu Koszt chakry: 30 Obrażenia: leczenie: 100 HP Celność: nie dotyczy Czas wykonania: 2-4 Wymagane: NinJutsu: 16, Kontrola chakry:, 12
Tensei no Jutsu Jest to technika medyczna, różniąca się nieco od pozostałych. Medyczny ninja poświęca swoje własne punkty HP, by przywrócić taką samą ich ilość osobie, którą opatruje. Na leczenie nie można poświęcić więcej niż 80% swoich punktów HP. Tą techniką można uleczyć nawet dość poważne rany. Typ: NinJutsu Koszt chakry: nie dotyczy Obrażenia: leczenie w ilości zainwestowanych HP Celność: nie dotyczy Czas wykonania: 2-5 Wymagane: NinJutsu: 18
Eisei Gesuidou no Jutsu Przy pomocy tej techniki można usnąć obce substancje, jak i rzeczy z ciała przeciwnika, takie jak trucizna lub groty od strzał. Ręce medyka pokrywają się wtedy czerwoną aurą, przylega do nich usuwana substancja/rzecz. Typ: NinJutsu Koszt chakry: 30 Obrażenia: nie dotyczy Celność: nie dotyczy Czas wykonania: 3 Wymagane: NinJutsu: 14
Koiyasute no Jutsu Zaawansowana technika lecznicza. Za jej pomocą możemy wyleczyć poważne uszkodzenia ciała, wewnętrzne jak i zewnętrzne, a nawet choroby. Typ: NinJutsu Koszt chakry: 60 Obrażenia: leczenie:150 HP Celność: nie dotyczy Czas wykonania: 2-5 Wymagane: NinJutsu: 24, Kontrola chakry:, 18
Chakra no Mesu Ofensywne jutsu. Polega na wytworzeniu wokół swoich dłoni aury, która podczas ataku wręcz ma za zadanie uszkodzić tkanki, czy nawet strukturę kostną przeciwnika. Typ: NinJutsu Koszt chakry: 30/aktywacja 15/utrzymanie Obrażenia: 65 Celność: nie dotyczy Czas wykonania: 2 Wymagane: NinJutsu: 22
Naikairai no Jutsu Przy pomocy tej techniki można przez krótki okres dowolnie kontrolować ruchy i czynności martwej ofiary, łącznie z jej mową. Kontrolowana osoba tak naprawdę cały czas jest martwa, medyk tylko przywraca pracę serca, podczas gdy on sam pełni rolę mózgu. Typ: NinJutsu Koszt chakry: 60 Obrażenia: nie dotyczy Celność: nie dotyczy Czas wykonania: 2 Wymagane: NinJutsu: 28
Souzou Saise Użytkownik tej techniki medycznej przez dłuższy okres (mowa tu o miesiącach, latach) gromadzi leczniczą chakrę w jednym punkcie jego ciała (np. na czole), w wyznaczonym miejscu pojawia się mały, niebieski czworokąt (jest to także rodzaj techniki pieczętującej). Nagromadzona chakra ma ogromną leczniczą moc, by z niej skorzystać, wystarczy otworzyć pieczęć. Ciało pokrywa się wtedy różnymi wzorami, uwalnia się nagromadzona energia. Ta technika może wyleczyć każdą, nawet najfatalniejszą ranę i najpoważniejszą chorobę. Typ: NinJutsu Koszt chakry: nagromadzone 700 chakry, aktywacja - brak Obrażenia: leczenie: 100% HP Celność: nie dotyczy Czas wykonania: 6/gromadzenie 2/otworzenie pieczęci Wymagane: NinJutsu: 30
Yomigaeri Tensei Właściwie nie jest to technika medyczna, ale technika "przekazania życia". Wykonujący poświęca swoje własne życie, by wskrzesić dopiero co zmarłą osobę. Technika wymaga także ogromnych nakładów chakry. Typ: NinJutsu Koszt chakry: 300 Obrażenia: nie dotyczy Celność: nie dotyczy Czas wykonania: 3 Wymagane: NinJutsu: 44 ]
-BunshinJutsu (podziału techniki)-
Kage Shuriken Bunshin no Jutsu Postać rzuca przed siebie shurikenem, następnie składa pieczęcie i wyrzucona broń dzieli się na kilkadziesiąt, bądź nawet kilkaset kopii cienia. Przed bronią wytworzoną tą techniką można się łatwo obronić - wystarczy tylko "odbić" ją ręką. Kłopot jest jednak wtedy, gdy mamy do czynienia z większą ilością broni. Mimo, iż są to tylko kopie, gdy trafią celu zadają prawdziwy ból. Występują różne odmiany tej techniki, np. Kage Kunai Bunshin no Jutsu lub Kage Senbon Bunshin no Jutsu - wszystko zależy od broni, jaką rzucamy. Typ: NinJutsu Koszt chakry: 5/replikacja Obrażenia: nie dotyczy Celność: nie dotyczy Czas wykonania: 1 Wymagane: NinJutsu: 10
Kage Bunshin no Jutsu Technika polega na stworzeniu swoich klonów z cienia. Każda z tych replik to żywe ciało, z własnym układem przepływu chakry. Mogą one używać wszystkich technik postaci (zużywając przy tym jej chakrę), ale posiadają jedynie jej marny ułamek siły, 1/8 HP. Wadą tej techniki jest duży koszt chakry. Typ: NinJutsu Koszt chakry: 20/klon Obrażenia: nie dotyczy Celność: nie dotyczy Czas wykonania: 1 Wymagane: NinJutsu: 16, Kontrola chakry: 5
Bakuretsu Kage Bunshin no Jutsu Przy użyciu tej techniki, postać może sprawić, że jedna z jego replikacji wybuchnie, zadając spore obrażenia przeciwnikowi. Siła wybuchu zależeć będzie od włożonej w tą technikę chakry. Typ: NinJutsu Koszt chakry: 45 Obrażenia: włożona chakra x2k4 Celność: nie dotyczy Czas wykonania: 1 Wymagane: NinJutsu: 22
Tajuu Kage Bunshin no Jutsu Jest to najlepsza wersja Techniki Podziału Cienia. Tym razem mogą wytworzyć się setki, a nawet tysiące replikacji. Typ: NinJutsu Koszt chakry: 150 Obrażenia: nie dotyczy Celność: nie dotyczy Czas wykonania: 2 Wymagane: NinJutsu: 27, Kontrola chakry: 10
-KuchyioseJutsu (przywołania techniki)-
Kuchiyose no Jutsu Technika przywołania polega na wezwaniu zwierzęcia z zaświatów. Zwierzę to może mieć specjalne zdolności i będzie walczyć dla postaci. By wezwać dane zwierzę, własną krwią trzeba podpisać pakt z wybranym gatunkiem. By to zrobić, niezbędny jest zwój przywołania, a tego dość trudno jest zdobyć. Przywołane zwierzęta mogą być duże, lub małe, zależnie od umiejętności shinobi'ego. Typ: NinJutsu Koszt chakry: Małe zwierze/40, Średnie/70, Duże/90, Gigantyczne/140 Obrażenia: Nie Dotyczy Celność: Nie Dotyczy Czas wykonania: 3 Wymagane: NinJutsu: 25
Kuchiyose: Tsuiga no Jutsu Technika polegająca na przywołaniu armii psów. Psy te mają doskonale wyczulony węch, są doskonałymi tropicielami. Potrafią również gryźć, czy obezwładnić przeciwnika. Ilość psów 1k12. Typ: NinJutsu Koszt Chakry: 90 Obrażenia: Każdy po 40/tura Celność: 90% Czas wykonania: 3 Wymagane: Psi zwój, Kontrola Chakry: 15, NinJutsu: 14
Senei Jyashuu Przywołanie węży wychodzących z rękawa. Weże mogą kąsać, można nimi uderzać, mogą unieruchomić przeciwnika. Typ: NinJutsu Koszt Chakry: 15/wąż Obrażenia: 36/gryzienie + 30% szansa na zatrucie, 2k8/uderzanie Celność: 80% Czas wykonania: 2 Wymagane: NinJutsu: 14
Rashoumon Technika ostatecznej obrony. Przywołanie ogromnej i bardzo mocnej bramy, w obronie przed silnymi atakami. Typ: NinJutsu Koszt Chakry: 80 Wyrzymałość: 200 Celność: Nie Dotyczy Czas wykonania: 4 Wymagane: NinJutsu: 29, Inteligencja: 8
Kuchiyose: Edo Tensei Zakazana technika, polegająca na przywołaniu umarłych, którzy będą pomagać nam w walce. Wymaga poświęceń w postaci ciał ludzkich. Typ: NinJutsu Koszt Chakry: 250 Obrażenia: Nie Dotyczy Celność: Nie Dotyczy Czas wykonania: 4 Wymagane: Dwie ofiary, ciała do ożywienia, NinJutsu: 40, Inteligencja: 20
-WanaJutsu (zasadzek techniki)-
Ketsukai Houjin Polega na rozłożeniu czterech wybuchowych notek tak, aby tworzyły czworokąt, po wejściu w jego obszar notki wybuchają. Typ: NinJutsu Koszt Chakry: Detonacja: 15 Obrażenia: 40 Celność: Nie Dotyczy Czas wykonania: 5/zastawienie, 1/detonacja Wymagane: 4x Wycuchowa notka, NinJutsu: 8 -DansouJutsu (przemieszczenia techniki)-
Shunshin no Jutsu Jedna z podstawowych technik shinobi. Polega na bardzo szybkim poruszaniu się, wygląda to tak, jakby postać się "teleportowała". W rezultacie dostajemy bonus do rzutu na unik. Typ: NinJutsu Koszt Chakry: 10 Obrażenia: Nie Dotyczy Celność: Nie Dotyczy Czas wykonania: 2 Wymagane: NinJutsu: 8
Kawarimi no Jutsu Podstawowa technika shinobi, polega na podmianie ciała z jakimś obiektem. Im szybsza postać, tym bardziej niezauważalna jest podmiana. Typ: NinJutsu Koszt Chakry: 10 Obrażenia: Nie Dotyczy Celność: Nie Dotyczy Czas wykonania: 1 Wymagane: Szybkość: 5
-HengeJutsu (przemiany techniki)-
Oiroke no Jutsu Rozwinięcie Henge no Jutsu. Technika mogąca wprowadzić niektórych w stan szoku. Typ: NinJutsu Koszt Chakry: 10 Obrażenia: 70% oszołomienia mniej odpornych psychicznie Celność: Nie Dotyczy Czas wykonania: 2 Wymagane: Henge, GenJutsu: 6, Być zbolem
[img][/img] Henge Polaga na zmienieniu użytkownika w inną osobę/przedmiot. Typ: NinJutsu Koszt chakry: 5 Obrażenia: Nie Dotyczy Celność: Nie Dotyczy Czas wykonania: 1 Wymagane: NinJutsu: 4
-TayoriJutsu (informacyjne techniki)-
Karuto no Tayori Opis: Shinobi koncentrując swoją chakrę na specjalnej karcie potrafi uzyskać wiele informacji o przeciwniku. Typ: NinJutsu Koszt Chakry: 60 za 1 kartę. Obrażenia: Nie Dotyczy Celność: Nie Dotyczy Czas wykonania: 4 Wymagane: Inteligencja: 12, Kontrola Chakry: 10
-FujinJutsu (wynaturzenia techniki)-
Nan Kaizou Po wykonaniu tej techniki ciało staje się tak elastyczne, że może oplatać się wokół przeciwnika (może się także wydłużać). Typ: NinJutsu Koszt Chakry: 15/tura Obrażenia: Miażdżenie kości: 22/tura Celność: Nie Dotyczny Czas wykonania: 2 Wymagane: TaiJutsu: 7, NinJutsu: 5, Kontrola Chakry: 7
Techniki dla marionetkarzy
Kugutsu no Jutsu Ta technika jest wyznacznikiem możliwości marionetkarza, wraz z jej wzrostem możemy coraz to sprawniej posługiwać się kukłami, możemy kontrolować coraz to lepsze marionetki i używać większej ich ilości.
Posługiwanie się jedną kukłą: Zręczność: 8, Kontrola chakry: 5 Posługiwanie się dwoma kukłami: Zręczność: 18, Kontrola chakry: 10 Posługiwanie się trzema kukłami: Zręczność: 28, Kontrola chakry: 15, Inteligencja: 5 Posługiwanie się czterema kukłami: Zręczność: 38, Kontrola chakry: 20, Inteligencja: 10
Posługiwanie się kukłą rangi D: Tools: 9 Posługiwanie się kukłą rangi C: Tools: 18 Posługiwanie się kukłą rangi B: Tools: 27 Posługiwanie się kukłą rangi A: Tools: 36
Typ: Tools Obrażenia: nie dotyczy Celność: nie dotyczy Czas wykonania: nie dotyczy
Hansou: Buki Młodzi, niedoświadczeni marionetkarze, noszą swoje kukiełki na plecach, jako zawiniątka. Kuglarz może unieść maksymalnie dwie takie kukiełki (średniej lub mniejszej wielkości). Za każdą noszoną marionetkę, postaci odejmowane są dwa punkty szybkości. Zaawansowani potrafią pieczętować swoje kukiełki w zwojach, które są małe i prawie nic nie ważą; jest to o wiele bardziej komfortowe niż niż noszenie kukieł przy sobie. By móc pieczętować marionetki w zwojach, trzeba mieć odpowiednią ilość NinJutsu. Przy sobie można mieć dowolną ilość takich zapieczętowanych kukiełek. Typ: NinJutsu Koszt chakry: 25-50 (pieczętowanie) Obrażenia: nie dotyczy Celność: nie dotyczy Czas wykonania: 4 (pieczętowanie) Wymagane: (do pieczętowania w zwojach) Mała kukiełka: 10 NinJutsu Średnia kukiełka: 15 NinJutsu Duża kukiełka: 20 NinJutsu Ogromna kukiełka: 25 NinJutsu
Setsuzoku Doświadczony marionetkarz potrafi z powrotem połączyć się ze swoją kukiełką, jeśli przed chwilą zerwał sterujące nią nici z chakry. Typ: Tools Koszt chakry: 35 Obrażenia: nie dotyczy Celność: 90% Czas wykonania: 3 akcje Wymagane: Tools: 15
Fukumen no Jutsu Lalkarz używa henge no Jutsu na swej lalce moze ona przybrac każdy kształt Typ: NinJutsu Koszt chakry: 10 Obrażenia: nie dotyczy Celność: ie dotyczy Czas wykonania: 1 Wymagane: nin 5 tools 5
Shiro Higi: Chikamatsu no Shuu
Typ: NinJutsu Koszt chakry: 300 Obrażenia: 50 każda lalka Celność: nie dotyczy Czas wykonania: 2 Wymagane: Kugutsu no Jutsu 20 tools 30
|